Nemzetközi személyszállítással foglalkozó cégünk új, lelkes munkatársát keresi Budapest agglomerációjába, Dunaharasztiba, irodai munkavégzésre!
Összefoglalva az alábbi terület fognak hozzád tartozni:
- Adminisztratív feladatok ellátása
- Telefonon felvett, illetve interneten érkező foglalások kezelése
- Utasokkal való kapcsolattartás
- Információtovábbítás, fellépő problémák kezelése, megoldása
- Gépjárművek nyomonkövetése, kapcsolattartás a gépjárművezetővel
- Gépkocsivezetők munkájának koordinálása
- Menetrendszerinti járatok indítása
- A változások kezelése, megoldása
Elvárásaink:
- Jó kommunikációs készség
- Problémamegoldó képesség
- Magas fokú stressztűrő képesség
- Ügyfélorientált hozzáállás
- Dinamikus munkavégzés
- Hétvégi munkavégzés
- Megbízhatóság
- Középszintű számítástechnikai ismeretek
Előnyt jelent:
Kíváncsiak vagyunk rejtett és korábban használt plusz készségeidre, mert ezek segítik a munkádat, így előny, ha tudsz angolul és/vagy németül, ha tudod, hogy mit jelent a logisztika, vagy akár az ügyfélszolgálat. Természetesen előnyt jelent, ha töltöttél már be ilyen vagy hasonló munkakört, és még referenciád is van, viszont nem kell aggódnod, a betanulási időszakban számíthatsz Ránk!
Amit kínálunk:
- Fiatalos, jófej csapattal dolgozhatsz együtt
- Időszakos csapatépítő programok, rendezvények
- Fejlődési lehetőség, havi ingyenes szakmai tréningek
- Exkluzív környezet, high-tech eszközökkel felszerelt iroda
- Bónusz: évi 2 ajándék utazás
- Kutyabarát iroda
- 300.000 - 350.000 Ft (nettó) havi jövedelem
- Bónuszrendszer alapján béren felüli kiegészítő juttatások, havi elszámolásban
- Két műszak: délelőtti (6-14), délutáni (14-22), melyek hetente váltakoznak
Jelentkezés módja:
Amennyiben úgy érzed, hogy ez a hirdetés Neked szól, örömmel várjuk fényképes önéletrajzodat a lenti "Űrlap kitöltése" gombon keresztül.
Fontos: ne hívd telefonon az ügyfélszolgálatunkat, ha az állás felől érdeklődnél! A jelentkezéseket csak az űrlapon keresztül tudjuk fogadni.